Saturday, March 12, 2011

AWEK CHUCK TAYLOR

Assalamualaikum dan hye kawan-kawan!

Fuuuhhhh... da lame giler blog mengumpulkan segala habuk,kuman dan berbagai lagi. dan aku sangat merindui untuk meng-hapdet-kan blog ni.tapi takde mase.kini! kini! aku da de mase.review terbaru aku setelah sekian dan buat sekian kalinya ialah berkenaan sebuah blog yang diberi nama Awek Chuk Taylor.

ok!  blog ni dikarang oleh salah seorang penulis Terfaktab yang kalau tak silap aku baru dijemput untuk meng-join-kan diri dalam kumpulan tersebut. blog berkenaan pasal how the blogger dapat bercintan-cintun dengan awek-awek yang penah dia cinta. *geli siot ayat! tapi citer dia dimulakan selepas awek pertama, mungkin ketersungkuran kisah cintanya terhadap awek yang pertama teruk sangat, perhaps that is why dia tak start dari situ.

apa yang menarik bagi aku ialah penggunaan bahasa yang simple memudahkan apa yang disampaikan lebih cepat menusuk ke otak dan hati untuk lagi melekat dengan citer seterusnya. citer ni sangat kronologi, yang membolehkan kita tau perkembangan citer satu per satu even penulis tak details sangat.

citer dimulakan dia memasuki ke sekolah semula untuk ambil STPM. aku suke part ni, bila mana hati penulis da tertarik dengan classmate dia, sheila. secara tak langsung penulis cuba membuka langkah dengan menulis sajak ringkas pada setiap pagi tetapi tidak menggunakan nama sebenar. mungkin disebabkan sejarah cinta kecundang tu,dia jadi takut nak open sendiri dengan sendiri. aku rasa sheila ni comel, sebab tu dia suke. al maklum la, lelaki sume girls yang comel-comel ni.

tapi part paling kesian, masa dia dengan fadilah. masa aku baca, aku cume boleh cakap apalah ke bangang beno mamat ni,pompuan camni pun boleh ditahan sabar lagi. ooppss! terkasor lak. sowie erk. hehe. tapi siyesli! kesian giler mamat ni masa couple dengan fadilah. dan aku rasa fadilah ni telah membuatkan taraf aku sebagai perempuan jatuh seperti jatuh ditimpa tangga. gedebuk! gedebuk! camtu bunyi ye. mana tak nya,keje cemburu bute giler babi. tapi babi pun tak bute cam dia la. aish.. aku pun tak faham camne mamat ni boleh tahan dengan dia. kalau aku,mau aku carutkan balik je.

ha! go to next girl lak. wwooaahh! bunyi cam hot stuff je kan mamat ni. well.. disebabkan dia ni bunyi cam terdesak sangat  nak ada teman sehidup tapi tak tau nak semati ke tak, dia ni boleh dikatakan sebagai player yang tak berapa nak player. sebab dia men 3 girls skali tapi still cam taku-takut gitu. ok! next girl named mira (name adik aku ni). mak ai. girl ni giler brutal. susah nak jumpa girl yang de pemikiran camni. gilerkan buku even dia giler yang da abis tahap gilerye. dan based on the story, girl ni kaya. mane tak ye,asal kuar je girl ni support. senang hidup! disebabkan tahap kebrutalan girl ni, mamat ni dilepaskan dari belenggu fadilah. wah! bunyi cam kene kongkong abis la. haha! dan.. mira lagi garang dari fadilah yang aku sendiri mau terkejut beruk tengok if aku tengok depan-depan. even mira ni seperti cam perjuangkan kebebasan, dia sebenarnya masih lagi membiarkan diri dia ade peraturan hidup. apa yang aku suke pasal mamat ni dengan mira ialah mamat ni seems macam biarkan mira yang take charge. it is not mean that mamat ni cam bacul, dayus segala tapi kenaifan dia ni membuatkan mira lebih selesa dengan dia. haha.. comel! *muntah.

citer ni nampaknya macam de sambungan. so,aku harap sangatlah kan penulis menyambung citer. coz adrenalin aku terhadap citer ni sangat membuak-buak. janganlah dihancurkan hati peminat blog Awek Chuck Taylor yang satu ni. kalau tak,aku banned dia!

so guys,dont wait! go and read it!

3/5

No comments:

 
SUDUT MATA SAYA - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords