Friday, December 30, 2011

ayamdanbabi

terima kasih ADB

*entri dibuat dalam tahap menguap yang kronik

kala kebosanan yang melampau, aku jumpa blog ni masa tengah ngadap TL twitter. bila nampak nama blog ni aku kerut dahi untuk memahami kenapa nama blog ni camni. penat nak faham, aku biaukan je persoalan tu melayang.

maka, baca punya baca,walaupun bukan sume entri aku baca, akan ada reaksi camni

"celaka giler.." sambil ketawa berdekah.

"bangang.." sambil ketawa ikhlas. (ada ketawa tak ikhlas erk?)

"bengong.." sambil gelak bahak-bahak.

korang nampak apa yg aku cuba maksudkan? kalau tak nampak, gi terjun #KBMall.

blog yg majoritinya dipelopori oleh jejaka melayu yg sedang tambah ilmu kat luar negara ni (masa aku tgk pic penulis,aku jatuh cinta dekat....eerr..sume penulis blh?dasar tamak!) menyajikan pembaca dengan sarkastik realiti bentuk piktorial. kurang abjad (two thumbs up!) tapi mesej sampai dengan berkesan.

blog masih muda, tapi entri agak menyeronokkan tika dibaca. memang hilang stress bila entri diorang. kalau korang tak gelak pun, paling kurang korang akan senyum. itu aku jamin!

sesiapa yg nak jenguk-jenguk blog ni leh la rajin2 kan jari tangan tu klik sini.

No comments:

 
SUDUT MATA SAYA - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords