Sunday, July 24, 2011

ZINE SATU MALAM

Diambil dari ZSM

Assalamualaikum dan hye kawan2!

Hari ni aku nak ulas berkenaan satu blog yg menarik perhatian aku. Sebenarnya, aku dah lama jumpa blog ni tp lum berkesempatan nak baca semua entri yang ada. Blog yang dimaksudkan ialah ZineSatuMalam. Sebab aku dah baca semua entri yang ada dalam blog ni, aku nak wat ulas sket kenapa anda patut jadi pembaca blog ni.

KANDUNGAN ENTRI YG PELBAGAI.
aku cakap entri pelbagai kerana ZSM bukan saja terbitkan entri2 berkenaan cerpen yang ditulis oleh penulis ZSM tapi ada juga buat review berkenaan buku2 yang dibaca, buat promosi event2 untuk muda mudi selain menerangkan beberapa perkara yg terdapat dalam aliran penulisan karya seperti entri fiksyen sains sebagai aliran sastera. maka,para pembaca bukan saja dapt tengok hasil dari penulis ZSM tp dapat gak cari buku2 baru yg boleh dijadikan bahan senggama minda.

ENTRI DARI PENULIS YANG BERBEZA.
memang ZSM ada penulis tetap sendiri yg menerbitkan entri2 masing. tapi ZSM juga turut mengalu-alukan hasil penulisan daripada para pengikut mereka berdasarkan tema2 yg ditetapkan di fb ZSM. maka,banyak hasil seni dari bentuk minda yg pelbagai dimuatkan dlm ZSM supaya para pembaca dapat baca penulisan yg berlainan bahkan menarik.

ok! cukup 2 sebab penting yg aku nak ulas. blog yg diwujudkan pada Jun 2011 mungkin nampak muda tp cukup berpengalaman sebab diorang dah ada karya  sendiri yg boleh didapati melalui 4shared. aku lum baca lg tp aku akan baca tak lama lagi. lepas baca blog ni, secara automatik anda akan berasa kagum dengan produk yg dipersembahkan.

3/5

2 comments:

shandye. said...

uh.. uh..
thanks for sharing!

layan kot blog tuh.

teehee...

SUDUT MATA SAYA said...

same2 kan. bestkan blog tu?

 
SUDUT MATA SAYA - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords