Sunday, June 19, 2011

kisah adik 1.

tengah2 aku syok layan sperma cinta, tetibe fon bunyi. tengok skrin, tulis 1 message received. aku ingat mesej dari fadil tp upe ye dari adik.

akak, sok bank ink duit..adik dah takde duit..


mood layang sperma cinta agak diganggu di situ. aku pun reply,

giler! cepat abis.. mane pegi..


tak tau.. adik jawab.

sesi bertanya benda sama dan menerima jawapan yang sama berlangsung untuk beberapa minit.

bapak soh ko belajar, belajar, belajar...


tapi adik nak makan, makan, makan.. sebab tu adik takde duit...


terkekeh-kekeh aku gelak. dalam hati cakap, ape lah yang ade kat arau tu yg ko sibuk sangat nak makan.

senyap seketika sebab aku malas nak layan dia, aku tengah syok dengan sperma cinta. tetibe fon bunyi lagi.

adik nak duit akak...


ha??

jawab aku dengan penuh blur diotak memahami ape yang dimaksudkan dan dengan sedikit hati yang panas sebab potong stim aku dengan sperma cinta.

adik nak duit.. kesian kat adik.. takde duit..


bapak cakap ko asyik nak duit je...


adik bukan nak duit bapak.. adik tingin nak rase duit akak...


hati aku tambah sket panasnya. semakin terbakar mungkin. ko pikir akak keje hape dik oi? jaga para kazen je woi..

lempang akak ko tingin nak rase tak??


lepas rase.. dapat duit bole??


terus terkujat hati aku jap. lepas tu facepalm. kemudian, ketawa kekeh-kekeh lagi. malas aku nak layan ko dik...

No comments:

 
SUDUT MATA SAYA - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords