Friday, May 27, 2011

BABAK PERTAMA-DRAMA BAND



Babak pertama bermula saat ku terlihat mu
Waktu seakan terhenti terpinga mencari
Rasa yang takkan terungkap tak pernah ku alami
Cuba aku mengerti

(korus)
Teruja aku mengejar mu
Bermimpi memiliki mu
Tanpa perlu ku endahkan dunia, dunia
Biarkan ku terus berlari
Cuba merajai mimpi
Tiap bayang mu akan ku jejaki nanti

Oh…

Takkan ku menoleh lagi walau gelapnya hari
Ku yakin akan temui semuanya di sini
Walau ke mana kau pergi tetap akan ku cari
Ku tak akan berhenti

(ulang korus)

Oh…

(ulang korus)

Oh…


SMS :


ok! disebabkan aku malas nak taip balik, aku copy paste je lirik yang ade (giler malas aku). sama seperti review aku pasal lagu lambat layu yang aku dengar melalui drama, begitu juga dengan lagu ni yang aku semasa menonton drama juvana. seperti selalunya, aku tertarik pada sesebuah lagu adalah pada bahagian korusnya, jadi aku tertarik dengan bahagian korus lagu ni (teruja aku mengejar...). lagu ni citer pasal camne satu orang ini begitu semangat capai apa yang dia nak (mungkin dlm lagu ni,cinta adalah sasarannya). tidak menoleh ke belakang, terus bersikap optimis dalam segala benda yang dia nak, tak endahkan segala hal yang mengganggu asalkan benda yang diidamkan ada dlm tangan. semangat yang kuat tu dizahirkan dengan susunan muzik yang rancak, debaran dlm mengejar mimpi dizahirkan dengan bit2 dramnya. liriknya, tak berbunga, jelas! 

No comments:

 
SUDUT MATA SAYA - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords